Arkadaşlar merhaba ben devlet ve özel fark etmeksizin yenidoğanın ilk 28 gününde hastaneden size ücret talep edilmiyor diye biliyorum. Bebeğim 3 günlükken sarılık oldu perşembe yatış yaptık 3,500 tl ödedi fototerapi gördü. Biz bu ücreti ödedik normalde ödememiz gerekmiyor mu? Yoksa her tedavi için geçerli değil mi. Birde sarılık geçti ama idrarında enfeksiyon çıktığı için doktor 3 gün yatırdı tedavi görüyor bebeğim şuan da pazartesi çıkışımız olursa ücret ödeyecek miyiz biz? Bilgisi olan var mı doğum yaptığım hastanede çocuğuma bakılıyor bu arada özel hastane.