kubradeniz-_- ay o yazıkarı okuyorum bende ama çok aldırış etmiyorum hayırlısı Rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin 🤲🏻 normal olmıyosada artık nasipte yok diyip sezryana döneriz ama ben beklivem benim doktorumda sezryana meraklı ogün alın bebegi desem hemen hazırlatcak ameliyathaneyi bendn daha çok istiyo doğsun diye daha öncede imada bulundu 35. Haftadydık bana dedi 3 haftaya doğurursun biz şok olduk eşimle , nyse gelelim çatı ya benim canım çok acıdı mahvoldum ve açıklığın yok dedi kemik yapısı şubu demedi ki bende o şokla hiç bişi sormadım ayrıca bebeğim biraz tombik bi hafta önden gidiyor oyüzden 3400 dü kilosu bu hafta kesin 3600 olur biz gidene kadar oyüzden dığum şeklini hala konusamadık ama ben belirttim normal istediğimi tamm ozmn bi haftayada bakarız dedi haftaya konusucaz