Esma1414 aynısını yaşadım haftamız da ayni iken ekstra idrar da protein çıktı tansiyon olcuyoruz sürekli gebelik zehirlenmesi oluyo mu anlamak için suan 35 e girdik hala nst sanci ve kasilmalar çok çıkıyor ama bi durum suan için olmadı. Ama her an bisi olabilir dedi doktorum bende ciger geliştirici igne vuruldum 2 tane aynı zamanda protein çıktı diye 5 gün tansiyon ilaci da kullandım bekliyoruz bakalım bebis ne zaman isterse gelmeyi ama yinede psikolojik olarak geriliyo insan rahat olmaya çalışmak lazm biraz zor ama 🫶 inşallah vaktinde gelirler ❤️