SenHepMercimekOlarakKalacaksin 7 haftalik hamileyim. Enfeksiyon kaptim cok ateslendim baya serum ilac vs verdiler ve Aksef isimli antibiyotik verdi doktor. Hamilelikte de kullanilabiliyor dedi ama genede korktum. Aranizda kullanan oldu mu?
dilaraulusoy SenHepMercimekOlarakKalacaksin bende Şuan başka bi antibiyotik kullanıyorum. Dikiş atıldı rahim ağzına onun için. Bazı antibiyotikler zaten gebelikte kullanılıyor. Aksef i bende kullandım bir önceki gebeliğimde enfeksiyon için o kullanmazsan bebeğe asıl zararı var.
SenHepMercimekOlarakKalacaksin dilaraulusoy anladim ben normalde de antibiyotige karsiyim. Kullanmazdim hasta olunca da ama simdi hamileyim bebege zarar gelsin istemiyorum tabiki. Kullanmam gerekiyorsa mecburen kullanicam artik