Merhaba anneler kızım 2 yaşında eşim vefat etti 61 gün oldu etrafın desteğiyle ev tuttuk maaş için başvurdum henüz almadım girmem gerek fakat şuan imkansız kızım babasının soruyor arıyor birde ben bırakamam, evden çalışmam gerekiyor diye düşünüyorum evden çalışan fikir verebilecek olan var mı