br2023 ben şu an aynı durumdayım yaklaşık 2 haftadır. Doktora sormayı unutmuştum sağlık ocağındaki ebeyle konuştum. Bebeğe bi etkisi olmaz direk olarak dedi, eğer sen fazla kaçırıp hasta olursan enfeksiyon falan geçebilir dikkat et dedi. Ve bu tamamen demir eksikliğinden kaynaklanıyormuş bana beton veya toprak yemek istemediğine dua et demişti 😂 inanırım 1-2 kilo buz olayına çünkü bende günde 3-4 kez buzluğun kendi buz kalıbını dolduruyorum kütür kütür yiyorum valla, bazen su koyuyorum kendimi frenlemek için, biraz eriyolar suyu döküyorum az yemiş oluyorum falan, demir ilacını günde 2ye çıkarınca yeme isteği biraz azalmıştı yani yine yiyodum ama 2 kere falan dolduruyordum mesela kalıbı. Şimdi temizlik falan derken unutuyorum bazen ilacı hemen sarıyorum yine buza 😬🤦🏻♀️