Geçmiş olsun bende 27-30 hafta arası yaşadım ftr muayene oldum fıtık olduğunu söyledi, sanırım önceden olan belirti vermeyen fıtık kilo alımı ile ortaya çıktı. Daha erkende olabiliyormuş siyatik ağrısı az önce bi egzersiz gördüm bunla ilgili bi göz atın isterseniz