kkubraozer Merhabalar bio-oil çatlak kremini kullanan faydasını gören var mı acaba sizce nasıl bir ürün ve ne zamandan itibaren kullanmaya başlamalıyım
Hulo2105 kkubraozer 8. Haftadan beri kullanıyorum hiç çatlamadım 34. Haftamdayım 9 kg aldım. 🧿😂 ama ben kesinlikle genetik olduğunu düşünüyorum. Ama eğer yağın hikmetiyse Allah razı olsun😂
Tuyu1 kkubraozer bende onu aldım ama çok düzenli kullanamıyorum çünkü hava çom sıcak yapımdı bir yapısı var beni daha çok rahatsız ediyor benim karnımda henüz oluşmadı 18 haftalığım sadece daha önce bacaklarımın üstünde vardı onlar baldırlarıma indi
Minko kkubraozer suan 35+4 deyım öğrendiğim günden beri lierac mustela bio oiş herseyi kullandım bolda su içiyorum 25.haftadan sonra çatlamaya başladım yani kişiye göre değişiyor olacağı varsa önüne geçemiyorsun😀
numix 21 haftalık olduk, 8. haftadan beri kullanıyorum henüz bir çatlağım olmadı. Sabah akşam uyguluyorum
iremksc Ben kullandım bi işe yaramadı. Ama vücutla ilgili bişey çatlayası varsa engel olamıyorsun hiçbir şekilde
chrysanthemum 30.haftadayım 18. Haftadan beri kullanıyorum henüz çatlağım yok bundan sonra ne olur bılemıyorum