Şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum İnşaAllah bir aksilik olmazsa normal doğum istiyorum ama kadın doğum servisine hiçbir şekilde erkek almıyorlar diye biliyorum sadece ziyaret saatlerinde ,şimdi ben doğum yapınca babası görmeye gelmeyecek mi illa ziyaret saatini mi beklemesi gerekiyor ,bu benim kafama çok takıldı bilgisi olan varsa yazabilir mi