Hatice5258 evet idrarda gözükür bende protein kaçağı ve tansiyon yüksekliği yüzünden 37. Haftamda doğum yaptım ama sizin tansiyonunuz gayet iyi protein kaçağı olduğunda birden ödem oluşması tansiyon yüksekliği mide krampları ile birlikte sırt ağrıları oluşur bunları anlayabilirsiniz ama anlamaya biliosunuzda bazen benim tansiyonum çok yüksekti yüksek çıkınca idrar da belli oldu bende anlamadım mesela gayet iyidim yani en önemlisi tansiyon tansiyonunuzu kontrol edin Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah