Yeniyeniden ben baktığımda fotoğraf hiç yoktu , internetten dolayı sanırım. Siz yanlış anladınız . Ayrıca bu kadar eminseniz buraya neden yazıyorsunuz alemsiniz.. yorumunuz da seviyenizi belli ediyor hamdolsun gözümde sorun yok ama sizin doğuracağınız bebeğinizde de kınamadan dolayı inşallah olmaz. Zira gözlük kullanmak isteğe bağlı da değil .