Sydarsln canım benimde 5 haftamda geldi ben doktorum korkma demişti kurmuştu gelmediği sürece 2 gün aldırış etmedim bulunduğum yerdeki doktora gittim düşük yapma ihtimalim varmış progestan verdi her kadının farklı olurmuş nolur nolmaz diye bir görün ben şimdi gitmeseydim daha farklı yerlerde olabilirdi allahım korusun ihmal etme 🙏🏻😍