Gzmnur Hamilelikte geçmeyen baş ağrıları , enseden gelen ağrı? Bu sorunu yaşayan çözüm bulan ? Beynimin içi ağrıyor ilaçlar parasetemolde fayda etmiyor napcağım şaşırdım.. 21 haftalık gebeyim.
Hilal2901 Gzmnur emseden gelen ağeı stresten oluyor diyr biliyorum kafanıza bisileri çok mu takıyorsunuz
elif475475 Gzmnur yeteri kadar sıvı almayınca oluyormuş sanırım sıvı almanız nasıl. Bende de var daha 9 haftalık ama benim de kapalı ortamda çok kalınca ve susuz kalınca ağrıyor
ezgi-esk Gzmnur herkes yüksek tansiyon diyor ama benim gebelikte tansiyonum hep düşüktür 3 gebeliğimde de aynı oldu. 9/5 10/5 felan olur hep. Ama 4 e düştü mü baş ağrısından kalkamazdım. Tansiyonunuzu ölçtürün
DenizBatus Gzmnur düşük tansiyon yapar ağrı geçen hafta benimde düştü 2gun mahvoldum gozumu açamadım.tansiyonunuzu normale döndürmeye çalışın bol su için geçer insAllah
Hayallerim23 Gzmnur ben 12 haftadan 22 ye kadar ne çektim baş ağrısından. Günlerce 3 4 gün kesintisiz ağrı çektiğim günler oldu. Nörolojiye yönlendirdi doktorum kan basıncının artması ile alakalı dedi. Mr çekecekti duruma göre bi ilaç verecekti ama ben çektirmedim korkudan. 22 den sonra yavaş yavaş ara sıra kısa süreli olarak geçti. Şuan iyim artık inşallah bidaha olmaz.
Sedagonul Of hiçbir sıkıntım yok ama baş ağrısından çok çekiyorum bende sabahları uyanınca başım ağrımasa bile parol içerek biraz daha iyi oluyorum perişan gezmektense ağrımadan içmek bana daha iyi geldi