Limonlukekkk Kızlar 8 aylık hamileyım 2 defa motora indim bindim sol alt karnım sancılanıyor doktorum kanaman yoksa korkma dinlen sancın artarsa hemen gel dedi çok tedirginim bu durumu yaşayan var mı
zelis63 Limonlukekkk ne zamandır var sancın canm bu sürelerde olması normal ama dinlenince geçmezse gidip bir görün
Limonlukekkk zelis63 ayıptır söylemesi tuvalete çıkınca geçti bide çok soğuk su içmiştım ondan oldu herhalde canım
07sym07 Bende de oldu yüksek arabaya bindim haliyle sarstı beni ağrım oldu bugün boyunca korkmuştum ama akşamına bol bol dinlenince geçti 30 hafta da oldu benim şuan 31 haftalık hamileyim
07sym07 Valla herseyde korkuyor insan bugün fazlasıyla temizlik malzemesi kullandım o koku bile etkiledi diye endişe duyuyorum Rabbim sağlıcakla kucağımiza versin evlatlarımızı Amin