Reglime 7 gün kala içimden geldi test yaptım pozitif çıktı anında kan verdim 447 çıktı değerim sat 6 Haziran şu an regl olmama 2 gün var bulantım koku hassasiyetim çok fazla. Bugün duramadım tekrar çubuk test yaptım o daha net pozitif çıktı 2 kez düşük yaptığım için kafam karışık sizce ? Bir de normalde haftaya tüp bebek tedavisine başlıcaktok