Umutmirzainci Bir sürü isim düşündük araştırdık en son bu iki isim arasında kaldık Sizce hangisi daha uyumlu daha söyleyince ahenkli havalı 🤩😁😂🤭 Yorumlarınızı ve ankete katılımınızı bekliyorum ❤️
Birdemetyasemin Umutmirzainci öncelikle sağlıkla gelsin bebiş. İnci çok naif çok severim ama Işıl isminin enerjisi çok güzel instagramda şira mercan ı takip edin orda isim analizleri yapıyor fikir vermeniz açısından size yol gösterecektir 🌸
ZeynepDuru17 Umutmirzainci bu isimler ayrı başına tek bı isim olsa daha mantıklı inci sade güzel isim hüma da öyle
Umutmirzainci metemom_ inci ilk günden beri aklımda sonra çift isim olsun dedik sonra kızım Işıl olsun dedi böylece kafamız karıştı 🤭
metemom_ Umutmirzainci bana inci çok naif geliyor kızım olsa benim de aklımdaydı ışıl biraz iddialı geliyor 😂
Umutmirzainci ZeynepDuru17 bence de öyle ama çift isim koyalım deyince de inciye yakışık isim bulamıyoruz 😵💫
Umutmirzainci Reina ayy bence de sadece inci ama eşim diğerlerinin çift ismi var (ikizlerim) onun da çift olsun diyor 🤦🏻♀️🤭