EmineP 1palyaco Burnunun ucuna tereyağ koyuyorum. Eriyo burnunun içindeki ya kayboluyor ya aşağı iniyor alıyorum. Garip gelmişti kayınvalidem ilk söylediğinde ama gerçekten işe yarıyor 😬
Hilal2901 1palyaco eğer çok tıkalı değil ise serum fizyolojik yarısını bir burnuna yarısını diğer burnuna sık yan yatırıp. Sonra da aspiratör ile çek. Eğer çok tıkandıysa normal serum alıp şırınga ile temizleyebilirsin
Hilal2901 EmineP ay bunu bana da söylediler okadar saçma ki ahshddudh koydun mu diyor bir de bal istedi yanına tek terapı kabul etmedi burnu demistim sjdjdndmmf