Bigsecret3 helal olsunnn 😂
Bigsecret3 canım benim kanamam ilk 3 gün çok oldu azaldı sonra senin gibi lekelenme oldu toplam 10 gün içinde her şey kesildi sonra doktora gittim beta felan sıfırlanmışti doktorum bana beklemene gerek yok dedi ben de beklemedim ve tekrar adet de olmadım patoloji sonucum da temiz gelmişti çok şükür bir sonraki ay tekrar hamile kaldım ben de aynı şeyler olacak diye korkuyordum ama çok şükür olmadı şu an 36+4 günlük hamileyim kavuşmaya gün sayıyoruz ve çok şükür sağlıklı güzel bir gebelik yaşıyorum ♥️
Kürtajdan ve düşükten sonra rahim temizleniyor bu yüzden tutunması daha kolay oluyor deniyo bence de öyle ♥️
Gönlünü ferah tut 🙏🏻