33+6 yım bugün mesela kıyafetlerini dolabına koyuyordum ne bileyim iş yapıyordum falan o sırada ayaktayım tabi bebeğim sol tarafıma ittiriyor gibi yani elimi koyduğum yerde sertlik oluyor , 2-3 dk sonra yine aynı ayağıyla itiyor sanki tekme gibi değil sertlik oluyor niye acaba