Merhabalar ben 27 mayısta bi kimyasal gebelik sonucu düşük yaptım, 3-7 temmuz arası da normal adet dongum oldu ama cok acık su gibi kırmızı bi kanamam oldu idrar yolu enfeksıyonu oldugum ıcım o sırada antıbıyotık kullanıyodum, her adet dönemim son 1 2 günüde kahverengi akıntım olurdu ve son akıntımın oldugu günde tum agrılarım keslir ertesi güne uzamazdı aynı böyle oldu adet bitiminden sonra tüm agrılarım kesildi 10 temmuzda ilişki oldu 10temmuzdan beri adet olucakmısım gibi kasık ve bel agrısı yasıyorum ara ara ama sıklıkla vuruyor sebebi ne olabilir sizce kımyasal gebelikten 2 ay öncede bi kistim çıktı ama adet sokucuyle sıkıntısız bi sekılde atlattım tekrar aynısı olmus olabilirmi? Bilgisi olan varmı acaba ya da daha önce basına gelen biri varmı?