[silindi] Nuraaaay11 ben de diyordum bu kadar zaman geçer mi diye şimdi 17 gün kaldı gözüküyor 😅 içindeyken geçmiyo gibiydi ama nasıl geçti anlamadım da
3aslanannesi Son 4 gün kaldı ama geçmek bilmiyor sıcaklar ve sancılar uyutmuyor sezeryan olacağım için ayrı stres yaptım
Zey__23__ 3aslanannesi Bizim de uygulamaya göre 4 gün ne zaman olacağı da bellş değil bir bilinmezlik içindeyiz hayırlısı olsun biran önce sağlıkla gelsinler inşallah iyice ağırlaştım valla bu saat oldu uyuyamadım tabi gün içinde uyumamın da etkisi olabilir🤭
FKRKS29 Nuraaaay11 yani daha var 😄 şimdiye kadar 141 gün geçirmisiz bi 139 gün daha gecircez bakalim Allahin izniyle 😄❤️
MerveA2020 Nuraaaay11 Benim de 191 🥲 gerçi sezaryen olacağım için iki hafta düşebilirim ama yine de çok kalıyor 😅