Ebrubal Arkadaşlar merhaba bn kolan hastanesine gidiyrm ikili test yaptırmam gerek ama 720 tlymiş . Çok pahalı tavsiye edebilceğiniz yerler var mı 🙏🏻🙏🏻🙈
Trkmn Ebrubal ben 120 liraya yaptırdım hatta 2 hafta öncede 4lü test yaptırdım 140 tlydi siz nereye gidiyorsunuz çok pahalıymış. Ben istanbul avcılar medicanaya gidiyorum.
zeynepsalgar1 _peritozu bende özele gidiyorum ve muayene ücretimin içinde ayriyetten kan verirken 43 tl ödedik.
Trkmn AyEr benimde muayene ücretim 140 lira🤦🏻♀️ kaç haftalıksın o hastande de test ücretleri pahalıymış gerçi hemen hemen aynı hesaba denk geliyor 🤗
Bltftm Develette yaptır bence zaten sadece 1 tüp kan veriyorsun birde ultrasondan bakıyor. İkili tarama testinden bu parayı isteyen hastane detaylı ultrasondan ne ister acaba
ValideSultan Ebrubal ben özel Muaynehaneye yaptırdım Ahmet Gül hocaya cevizlibağda bana sağlık personeli indirimi yaptı ama normalde 550 tl çok memnun kaldım
ValideSultan ValideSultan ikili testten önce detaylı ultrasonda bakıyor 40 dakika falan sürüyor sürekli damarlar ense kalınlığı böbrekler senin rahim damarların falan herşeye bakıyor ve test dahil ödedim ben
enfla Ebrubal bosuna bu testlere para ödemeyın bnde devlette yaptrdım 🙂 ayrıntılıyıda devlette yaptrdım 🙂 hıc bırıne para ödemedım.
ValideSultan Ebrubal ikili testten önce detaylı ultrasonda bakıyor 40 dakika falan sürüyor sürekli damarlar ense kalınlığı böbrekler senin rahim damarların falan herşeye bakıyor ve test dahil ödedim ben
AyEr Trkmn 13+5 muayene 75 lıra uc haftalıkkrnden berı gdııyorum memnunum canım testlerı yuksek sadece ıkı haftada bır gıdıyorum bazen haftada ıkı sefer
Trkmn AyEr benim doktorum ayda 1 çağırıyor bana kalsa her hafta giderimde işte olmuyor🤷🏻♀️🤗 arada kaçamak yapıp avcılardaki vera tıp merkezine gidip bebişe bakıyorum ehehe🙈 1 ay çok uzun çünküü😕
Ebrubal Şimdi ben bütün kontrollerimi özelde yaptırıyorum devlete gidipte ikili test için öle hemen alıyolarmıki
Ebrubal Kadın doğum doktorundan mı rand alıp doktor mu yönlendiriyo? Benim arkadaşım devlete gitmiş çok sıra varmış mecbur özelde yaptırmış😏
Anacsevgidolumelek Trkmn baska bir yerde baktirinca diger hastane sisteminde gorunmuyor di mi? Ben de ayri bir yere gitmeyi planliyorum bir de onceki doktorun dosyasini goturmene gerek var mi yeni dosya mi aciyorlar?