Spinal sezaryen mi epidural mi karar veremiyorum. Gerçekten epidural prenses doğum gibi mi. 6 bin vermeye değer mi? Artıları eksileri neler. Bilen biri beni bilgilendirebilir mi? Spinalde beyin kanaması, felç, beyne pıhtı atma, aşırı baş ağrısından gibi durumlar oluyormuş. Çok korkuyorum