xhbgns 2 yıl oldu burda bütün ev sahipleri ağız birliği yapıyor aynı rakamı diyor başta konuştuğumuz gibi olmadı hiçbir şey ev de pek yok adamla kötü olursak ev bulup taşınmak sıkıntı max 2 sene kalacağız merkeze tayin durumu var. Suç tabiki de ama siyaset konuşmak istemiyorum da herkesin herseyden haberi var burda benim demem pek bişey degistirmeyecek