TwoPearls canım böyle bir şey yapamaz. %65 oranında zam yapın ve sözleşmeye zamlı haliyle kira bedeli diye yazın. Hakkınızı savunun. Annemin kirası 4 binken 20 bin istedi ev sahibi. Nenyaptıysak 1 kuruş inmedi. Biz de %65 zam yapıp yolladık altına da yeni zam oranıyla kira yazdık. Avukat arkadaşm var asla fazlasını verme, nereye gidiyorsa gitsin dedi. Siz de öyle yapın. Bir de kontrat bitince otomatik yenileniyor zaten