Kahve bana doktorum olmaz çay içebilirsin demişti onun dışında bol su için ve yürüyün gerçekten ilk yürüyüş evet zor ama ikinci üçüncüde daha kolay alışıyorsun. Birde tuvaletinizi tutmayın geldiğinde yapın sonra yapması daha zor oluyor en önemlisi de sezeryandan sonra ilk yürüyüşü yapacağınız zaman sırtınıza şal veya ceket mutlaka!! Alın ben almamıştım boynum tutuldu ve bir ağrınız olduğunda kas ağrısı bile olsa ağrı kesici isteyin :)