Kızlar anne bebek çantası aldım sırttan takmalı. 30 derecede 15 dakika yıkadım. Sadece bebek deterjanı koydum yıkardım çünkğ bebeğe sadece deterjam aldım yumşatıcı kullanmıyorum. Neyse işte güneşdede kuruttum ama kokusu gitmemiş . Yenisi gibi plastiksi gibi bi koku var hala. Bidaha mı yıkasam sizce ? Siz yıkadınız mı neler yaptınız ?