Aslanmom1 Haftada kasık ağrıları ve bel ağrısı normal mi ? Çok şiddetli değil ama ara ara yokluyor ağırlık hissediyorum kasıklarımda da.
bulut955 Aslanmom1 Merhaba bende de aynı durum var . Göğüsleriniz ne durumda acaba hassasiyeti kayboldu mu ? Benimkiler çok yumuşak ve ağrı yok
Meltemm21 Aslanmom1 18. Haftadan beri kasık ağrısı beni mahvediyor doktorum normal olduğunu rahmin orayı baskıladığını söyledi ama gerçekten dayanılacak gibi değil
Minikprensinannesiiiii Aslanmom1 bende de kasık bel ağrısı vardı 17+3 deyim pazartesi günü gittim hem idrar da hemde kanda enfeksiyon çıktı ilaç verdi doktor canım ama hâlâ geçmedi ağrılarım
Aslanmom1 bulut955 Öncekine göre daha hafifledi ağrısı felan. Uçları hassas sadece. Kontrole 4 gün var merak ettim gitmeden bunu yaşayanlar var mı acaba
bulut955 Aslanmom1 Bende burada bekleyim bakalım merak ediyorum aynı şeyleri yaşıyoruz . Kontröle gidince beni de bilgilendirir misinİz 💘
Aslanmom1 bulut955 Dün gittim canım doktora her şey yolunda. Bebek de hızlıca büyümüş çok şükür. Sanırım rahim büyüme ağrıları bunlar. Göğüs hassasiyeti de baya kayboldu ama vücut alıştığı için olabilir o da
Aslanmom1 Meltemm21 Magnezyum verdimi ben de yeni başladım kullanmaya belki rahatlatır. Zaten birden göbeğim büyüdü ve baskılıyo resmen kasığımı
Meryka Aslanmom1 benim kasık ağrım yok ama iğne batması gibi arada bir giriyor ve dediğiniz gibi baskı tarzı karnımın içini bir tuhaf hissediyorum 16+4 üm . Doktor herhangi birşey bir sorun göremiyorum demişti.
Aslanmom1 Meryka Belki bebek büyüdüğü içindir. Baya gerginleşti ve bu haftaya kadar çıkan bebek değilmiş resmen şimdi çıktı diyorum 😅
Meryka Aslanmom1 sanırım bende öyle düşünüyorum bebek büyüdüğü için. Ama insan en ufak bir şey de tedirgin oluyor. Bebek büyüyor Karnımızın içinin bir tuhaf olması normaldir diye düşünmek istiyorum hep.
Havva5594 Merhaba bel ve kasık ağrınız geçti mi acaba ? Bende 17+3 teyim bel ve kasık ağrım var . Doktorum ultrasonda gördü kasılmayı . Endişe etme dedi ama ister istemez insan endişeleniyor