Melliisaa benim oğlum doğduğu gün bile uyumadı 3 aylık olana kadar hiç gözü kapalı resmî yok🤦🏻♀️ aşırı gazlı kolikti yani abartmıyorum işitme testi yapamadı 3 hastane sırf uyumadığı için sen düşün ama geçti şimdi sesli ortamda dahi uyuyor uykusu varsa bile