Elfrnir1221 Herkese merhaba. 17 haftalık hamileyim ve göğüs ucumda yarık fark ettim. Doktor randevusu aldım fakat ileri tarihe verdikleri için tedirgin oldum. Böyle bir durum yaşayan var mı?
2mnnosanne123 Elfrnir1221 benimde öyle ilk hamileliğimd yoktu o kantron yağı sürüyorum arada umarım doğumdan sonra olmaz