Duygx Arkadaşlar doğumuma çok az kaldi ilk gebeliğimde sütüm çok azdı, bende bunda makine almaya karar verdim çoğaltmak icin ama hangi marka ve elektirikli mi önerirsiniz yoksa takılabilen sağma makinesi mi sizce kafam çok karişik ?
Merryy Duygx mamajoo almıştı 4 sene önce eşim memnun kalmıştım 5 ay önce arkadaşıma lazım oldu ona verdim kullandı oda baya beğendi
Gulll00 Duygx 4 yil once mamajo almistim gayet iyiydi kullandim. Simdi hamileyim yine kullanicam saglam
Tugcev Merryy ay bende mamajoo aldım ama kimse önermeden bir gün boşluğuma geldi alışveriş yaparken 😂 fiyatı da bana önerilenlerle aynıydı canım onu almak istedi o an sonra dedim ya kötüyse hiç kimse önerilerde yazmıyor. Şimdi sizin gönderinizi görünce nasıl mutlu oldum 😂
Merryy Tugcev ben pandemide doğum yapmıştım sonra mastit oldum eşimde e bebeğe gitmiş onu görüp onu almış hiç soruşturmadan keşke çift sağım olanını alsaydın demiştim gayet iş görüyor sizde memnun kalırsınız verdiğim arkadaşımda hastanedekinden bile iyiydi demişti ☺️
Duygx Merryy bende ayni sizin gibiydim ilk digumumda pandemiydi ve mastit oldum kesildi sütüm umarim bu sefer kesilmez cocugum icebilir 😌
Merryy Duygx ben çok uğraştım tek göğüsüm tıkanmıştı sıtma tutuyordu beni 1 hafta hastaneye git gel git gel yapmıştık ya çok kötüydü ne yaptıysam fayda etmedi en son göğüs cerrahına çıktım ultrasonla bakmışlardı hemen iğne verdi acilde vurulmuştum sonra git kadın doğuma sağım yapsınlar dedi bir kanlı iltihap aktı sonra açıldı çok zor valla doktoruma sormuştum halbuki alayım mı gerek var mı diye aldırmamıştı bana keşke dinlemeyip daha öncesi alsaydım dedim inşallah yaşamayız bir daha 🤲🏻
nazel123 Bende dört yıl önce mamajoo aldım elektrikli başta bulunsun ihtiyaç olur diye almıştım kızım emmedi hep kullandım memnundum