Sinem-78 Dünden beri bel ağrım ve kasıklarım var bacaklarıma doğru sizce normal mi hastaneye gitmeli miyim 13+6 haftalık hamileyim
--sy Sinem-78 normal ben o ağrıyı 3 haftalıktan beri yaşamıştım 14-15inci haftalar gibi rahatladığımı hatırlıyorum doktor kontrolünde doktoruna belirt muhtemelen magnezyum başlayacaktır 23 haftalığız çok şükür geçti ağrılarımız