Arkadaşlar bugün 36+1 haftalığız doktorum sezaryen planlamasını 38+4 gibi yaparız dedi. Haftaya tekrar kontrole çağırdı. Benim kafam karışıyor bu hafta konularında. Yani tahmini ne zaman olur sezaryenim. Zorunlu bir durum yok kendim normal doğum istemedim. Nst vs her şey yolunda Şuan. Kilosu da 2700😊