Kmom1 Kızlar doktorum 37+5 de gittiğimde harekette azalma görürsen iletişime geç dedi ben sabahtan beri bekliyorum ama hareket hissetmiyorum 38+1 im birde geceden beri bel ağrım var
Fundaaaaa Kmom1 sabah 10’la akşam 10 arası en az 10 hareket etmesi gerekiyordu son haftalarda doktorum akşam zaten çok hareket hissedersin gün içi hareketi önemli demişti. Bir doktorunuzla görüşün isterseniz
Melisasevill Kmom1 şu an 38+2’yim banyoyu temizledim kızımın hareketi yok o yüzden dinlenmeye başladım, karnıma dokununca şu an hareket ediyor. Yeri azaldığı için hareketleri azalabilir diyolar 2-3 saat bekle bakalım hareket etmezse git bekleme
Hilal2901 Kmom1 aciline git bekleme belki ediyordur sen hissetmiyorsundur veya yorulmussundur ondan sakşndir ama git bir nst ult baksınlar ❤️
Kmom1 Çarşamba günü planlı sezaryen olacak korkuyorum şuan gidersem birşey olursa diye kimseyede birşey diyemiyorum 😭😭