ysmlvt merhabalar hanımlar, aşılama yaptıranlar ne durumdasınız ? kaç gününüz kaldı ? belirti vs var mı ? dikkat ediyor musunuz? konuşallım bakalım🫠🫠
Adakiz44 ysmlvt çatlatma iğnesi vurulalı 9 gün aşılama olalı bugün tam 1 hafta oldu progestana alerjim varmış o yüzden ilk günden beri çok zor geçiyor karnım çok ağrıyor göğüslerim de arada ağrıyor umarım vardır 🥹
ysmlvt Amore_Madre evet benimde var fakat bende hep akıntı problemi olduğu için belirti mi değil mi anlayamıyorum😕
ysmlvt MelodyFairy Hiç lekelenmem olmadı sadece aşılamadan sonra ilk tuvalete gittiğimde peçeteye minik leke geldi baska bise olmadı☺️
MelodyFairy ysmlvt anladım canım benim de kesildi o andan sonra çok çok az denecek kadar leke geliyor peçeteye o kadar ☺️