Zeyno800 okuldan meslektaşım var, doğal yoldan hiç gebelik yaşamamış, defalarca tüp bebek ama hep olumsuz sonuç, 42 yaşlarında son sağlıklı yumurtası kalmıştı, imha mı edelim deneyelim mi diye sormuşlar, o esnada başka ciddi problemlerle kafası meşgul, başta yanaşmıyor ama karar değiştirip son kez deneyeyim diyo.. 3 hafta var aramızda kızlarımızı bekliyoruz🤩🥰