Guzelanne56 Uluhan kulağa çok hoş gelmiyor bence, soylemı tuaf akranları arasında ılla sorun yaşar dıye düşünüyorum okul döneminde özellikle, sizin tercıhınız tabıkı ama goktug bence❤️
Guzelanne56 Minikprensinannesiiiii bence de uluhan daha soylenısı komık kaçıyor goktug çok güzel adıyla yasasın indallah
gktgmom Guzelanne56 bizimde Göktuğ olacak hayırlısıyla inşallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💙