Senarsln 35+1 de doğum yaptım gece 3:40 da uyurken bi anda suyum geldi ne olduğunu anlamadım altıma yapıyorum sandım ama kesilmeyen bi suydu devamlı geliyodu çok şiddetli bi şekilde ayağa kalktım hala devam ediyodu eşime sadece çok erken diyebildim hastaneye gittiğimiz de gerçekten de suyum gelmişti çatı muayenesi yapıldı açılmam yoktu sancı hissetmiyodum ama nst de sancı çıkıyodu suyumda kalmamıştı acil sezeryana alındım oğluşa kavuştum 🥰