Emine-tfk Busbusxle benim de 23+6 da ölçüldü 533 gr çıktı doktor haftasıyla uyumlu dedi yani normal sizin de
Ada44 Baby_Aslan benim de aynı 2 Aralık tahmini doğum 7 Eylül ama doktor 2. Gebelıgım olduğundan 25 Ağustos da alırız defi 38+5 de
esraserdar34 Ada44 benimde 2 Aralık ikinci gebelik daha tarih belirlemedik ama 24 Ağustos düşünüyorum doktorum normal doğum yapabilirsin diyor ilk gebeliğimin üstünden 26 ay geçmiş ama yaparız diyor
Dilarak0706 Valla pazartesi günü doktordaydık 35+6 da 3075 gr 50 cm di bakalım salı tekrar kontrol var yenidoğanlar olmayacak galiba 😹
06Canan Zeynepci012 rica ederim canm kiloya çok takılmıyorum aslında kızıma 4400 demiş 3600 doğmuştu yinede 3500 olsun istiyorum tabiki herşeyden önce sağlıklı olması
06Canan Salihahncrl ultrason vermiyor ki drum çünkü bebeğim pozisyon vermiyor 😂😂ekranda görüyorum her şeyini tek tek gösterir ama sürekli hareket halinde olduğu için alamıyoruz ultrason