Zeynepksr 38+6 da doğuma girdim 14-15 kg almıştım. Ben 28.haftadan sonra almaya başlamıştım zehirlendim diye yatınca löp yağ 😂 ama bence de hamilelik diye çok kilo alma sonrasında zorlanırsın. Doğumunun senin ve bebeğin için sağlıklı geçmesini istiyorsan dikkat et bence. Boyun ve kilon kaldırıyorsa çok sıkıntı değil ama kaldırmıyorsa sıkıntı. 1.67 boyum 54 kg la hamile kaldım 15 kg aldım ama yinede belli olmuyordu dışardan bakan 15 kg olduğuna inanmıyordu. Doğurdum 7.günde 10 kg gitti 1.ayımda eski kiloma düştüm