Ftmaa28 Bebeğim kasımda doğacak dısarıda giydirmek için şu teddy denen tulumlardan almalı mıyım sizce ?
amayinedeiyiilerledim Ftmaa28 yenidoğan Max 1 ay giyecek onun yerine battaniyeye sararım daha iyi o kadar para vermeye gerek yok 😅😂 ama hevesiniz varsa alın tabii pratik olur 🙂
nazel123 Ftmaa28 benimkide ekimde doğacak almayı düşünüyorum yani marka takıntınız yoksa şimdilik uygun olanından alın gidip gelirken sıcak tutsun yeter sonuçta uzun süreli dışarda tutmucaz çok küçük olacaklar büyük alalım desek içinde kaybolacaklar 😅 yani küçük alınca da birkaç ay giyecek o kadar pahalıya gerek yok o yüzden ben öyle düşünüyorum yani 😊 battaniyeye göre daha iyi oluyor kucakladığında falan
Hiratuba Ftmaa28 ben 3-6 ay peluş kulaklı tulum aldım 250 tl trendyoldan çok şirin görünüyor , bence böyle bi şey alınabilir fiyat da yüksek değil . Benim doğum da Kasım sonu nasip olursa
mavibahar Ftmaa28 eğer beğendiyseniz alıp kullanılabilir. Ama İstanbul için astronot daha iyi olur. Eğer alacaksanız da yenidoğan ya da 3 aylık olandan alın
2727dfne Hiratuba merhaba fotograf yüklermisiniz benimkide Aralık dogacak bende trendyoldan baktım ama emin olamadım
denizleo09 Kızımda almıştım giydir çıkar zulüm gibi. Bi kere giydirmeden büyüdü çocuk. Şimdi oğlum olacak annem kızımdan kalan tulumu saklamış yine var mı hevesin diye dalga geciyor. Hevesim var aslında ne yalan söyleyeyim 😂 ama bence kullanışlı değil
HmerveK Ftmaa28 benim bebeğim eylülde doğacak ALLAH izin ederse🤲🏽 4-7 aylık olanlarından aldım. Kışın sağlık ocağına aşı olmaya gidildiğinde hemen giydirip çıkacağım sıcak da tutar hem 50 tane üst üste giysi giydirmektense ☺️zaten uygun da☺️
2727dfne HmerveK pahalı olanlar da var bu cok uygun sizinki nasıl ben peluşu güzel gelmez diye endişeleniyorum