ShutUp Göğsümdeki hassasiyet azalmaya başladı sizce bu normal mi şu an Göğsümde ağrı sızı yok aynısını yaşayan var mı? Tedirgin oldum bi an
Aylaa123 ShutUp tabiki normal her belirtiniz sürekli devam edicek diye birşey yok azalıp geçedebilir siddetle artadabilir takılmayın