Hasgulselin Hangi hastanede doğum yapıcaksınız? Ben İstanbul’dan gelin geldim İzmir’e görüncem Egepol’ü tavsiye etti
Alinmavi Hasgulselin hayirli olsun oncelikle ben de aslen istanbulluyum izmirde tinaztepe hastanesine gidiyorum az kaldi bizim 35+3
Cihatim Dilekiscn bulent beyin cok iyi olduguni soylediler ilk oraya gelicektim cok gece randewu verdiler vazgecttik ozyuzden. Allah bi avazda kurtarsin canim
Hasgulselin Dilekiscn görümcem de bülent beyi tavsiye etti ama gerçekten çok geçe randevu verdiler bende egepolden onur umut yücele aldım randevu nasıl bi doktor acaba🤔
Cihatim Hosgeldin canim izmire 6+4m. Persembe gunu Allah nasip ederse karatas hast. Gidicem Dr Osman Celik. 2 kuzenim dogum yapti cok memnun kaldilar. Onlarin onerisiyle basliorum bende.
Dilekiscn Cihatim çok güler yüzlü ilgili bi doktor bülent bey bende cemil beye gidiyodum. sonuç gösterdim kendi doktorum olmayınca bülent beye o kadar ilgilendi ki sonra direk gectim iykide gectim
Dilekiscn Cihatim ayın 15inde randevular acıliyo bidahaki ay için 15inde alın ertesi güne bülent beyin randevusu doluyo hemen
Hasgulselin Dilekiscn 23 haftalığım urla devlet hastanesine meki beye gidiyordum eşim özele gidelim dedi ya çok sevindim iyi bi doktor olmasına daha fazla gecikmeden başlamış olucam 😊