emineaycyilmaz Kızlar selam en son 10 Temmuzda doktora gittim ve doktor şu an 1 haftalık yıllık izine çıktı ağrın sancın olursa acilden başvurursun dedi fakat o 1 hafta napıcam bilmiyorum tahmini doğum tarihi 19 temmuz ve ben sancılanmazsam sizce ne yapmalıyım?
Ozgeeee2504 emineaycyilmaz bende en son 39+2 de gitmiştim kontrole doktor hastanede olduğu halde 1 hafta sonrasına çağırdı üstelik sancı ve açılmam da var bebek hareket ettiği sürece kanama su gelişi olmadığı sürece sıkıntı olmaz dedi sizde bebeğinizin hareketlerini takip edip dediği gibi bir sıkıntı olursa acile gidersiniz