Kavuşmaya az kaldı perşembe günü inşallah mis kokusunu içime çekeceğim canlarım dualarınızı beklerim çok heyecanlıyım 2.gebeliğim olmasına rağmen sezeryan olacağım birazcık da korkum var panik atağım olduğu için inşallah su gibi doğumumuz olur bütün hamiş annelerin de 🥰🥰