Kızlar kraftın park yatagını aldım içine nasıl bir yatak almalıyım yine kraftın 10cmlik yatagı var diğerleri bildiğiniz sünger incecik yatak gibi gelmedi bana ama çoğu kişi de kalın olmasın demiş forumda. Kalın olmasının dezavantajı nedir ki?
Bir de benim park yatak anne yanı olmuyor bu durum çok bir dezavantaj katar mı aldıktan sonra pişman oldum😞 dönencesi de yokmuş çok önemli mı sizce?
Eşime iade edelim desem bi ton laf eder şimdi içim içimi yiyor 😞😞