Kızlar selam günde neredeyse 6 litre hatta daha fazlasını bulmaya başladım içtikçe sanki hiç içmemişim gibi ağzım kupkuru oluyor ve çok tuhaf hissetmeme sebep oluyor yani bu durum anormal mi bir şey mi tetikliyor anlamadım cidden yani normal şartlarda da çok su içen biriyim ama bu kadar ağız kuruluğu ve 1 pet şişeyi bitirip hemen ötekine geçicek kadar değildi 39+1 im bu arada