Yenianness Arkadaşlar 23 haftalığım genellikle bebeğimi sırt üstü yattığımda hareketlerini hissediyorum ama sırt üstü yatmak da zararlı diyorlar kaçıncı haftadan sonra yatmamak gerekli
Munevver_kaplan_33 Yenianness mümkün olduğunda sırt üstü yatmamaya valis 5. Aydan sonra sıkıntılı oluyor yani bebek biraz daha büyüdüğü için ister istemez zaten sırt üstü de yüz üstü de yatmak zorlasiyor ben 28 haftaligim gece sağ sol olarak uyuyorum arada 1 er dakka sırt üstü yatıp geri dönüyorum soluma
Anneadayiii Yenianness sırt üstü bebeğe kan akışı yavaşlıyor canım. Bende 25 haftalığım çoğunlukla sola yatıyorum bacak arasına yastık koyup ya da tam sırt üstü olmadan sırtımı da destekleyerek yatıyorum. Dikkat edelim yine de zor olsa da geçecek bu günler ☺️
Handevich Yenianness ben 36 haftalığım hala sırt üstü yatıyorum. Başımın altına yastık koyup yarı oturur gibi rahat ediyorum dizlerimde karnımda çekili oluyor. Bence herkes kendini iyi bilir 😅 beni rahatsız etmiyor
Yenianness Anneadayiii ben genel de bebeğin hareketlerini duymak için yatıyorum yoksa gece uykularımda sola ve sağa yan dönüş olarak uyuyorum gün içlerinde onu dinlemek için sırt üstü yatıp onun oynayışlarını dinleyip daha sonra yana dönüyorum