31.haftaya yeni girdim dün gece kasık ağrısına uyandım ama öyle bi sızlıyor ki resmen doğum sancısı o derece 1 saat falan sancı çektim bu sefer bacaklarıma da kramp girince hemen kadın doğum acile gittik durumu anlattım bir yandan da canım yanıyor hemen alttan muayene etti ondan çok korkuyordum zaten çok canım yandı sonra nstye bağladı açıklık yok çocuğun kalp atışımı hareketleri de iyi dedi yalancı kasılmalar olabilir dedi alttan muayene ettiğim için pembe yada kahverengi lekelenme gelebilir ama kan gibi fazla akıntı gelirse mutlaka gel dedi gönderdi eve gittik ister istemez hafif ağrım var uyuyamıyorum bir de aklıma lekelenme olayını soktu şuanda hafif ağrı var yine bu neden oldu bianda sizin de başınıza böyle birşey geldi mi ilk gebeliğim olunca korkuyorum ister istemez