Fasulyelendikk Merhaba hanımlar 34 e girmek üzereyim el ve ayaklarımda cok fazla uyuşma oluyo gece bu yüzden sürekli uyanıyorum gün içinde de fazla oluyo böyle bir durum yasayan var mı